Höstväder och kanelbullesug...

I och för sig vet jag inte riktigt om det är höstväder eller ej. Det känns så inne, i alla fall. Kanonkallt, eller så är det bara jag som är frusen idag. Har sovit liksom jag befunnit mig i koma, och vaknade till liv för inte alltför länge sedan. Med ett enormt sug efter kanelbullar. Således ska jag åka hemöver och ta en sväng till OK/Q8 för att inhandla en äkta bake up-sådan och en kopp singelkaffe. Jag tror bestämt att jag tar duschen hemma idag. *gäspar stort*

Var och kikade på Spiderman 3 igår och det var bra. Ibland behöver jag inte överanalysera saker mer. Man kan låta saker vara bara "bra" eller "dåliga". Och Spiderman 3 var bra. Punkt.

Later.

Kommentarer
Postat av: figge

Haha, nu har ju jag ingen riktig shitlist... men idag är du på den, för den ringsignalen måste satan själv ha komponerat... ;)

2007-05-07 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0