Fredrik-lista...

Tre saker jag inte förstår:
- Får väl säga som Fredrik, då, fast motsatsen: Män!
- Bilar
- Partyprissar

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Pennor
- 50 tomma DVD-skivor 
- En telefon

Tre saker jag gör just nu:
- Bloggar
- Surfar
- Försöker uppbåda energi att ta mig in i duschen.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Villa, volvo, vovve, ungar, man.
- Resa mer.
- Komma fram till vad jag vill bli, och sedan bli det.

Tre saker jag kan göra:
- Köra bil.
- Shoppa helt i onödan.
- Äta chips.

Tre saker jag inte kan:
- Måla
- Meka med bilar, cyklar, IKEA-möbler...
- Spara.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Skriva bättre.
- Träffa människor.
-  Bli mer pedantisk.

Tre favoriträtter:
- Det här...
- ...är alldeles...
- ...för svårt.

Tre personer jag utmanar:
- Jag har...
- ...fan i mig...
- ...ingen aning.

Kommentarer
Postat av: figge

haha Ikea möbler? :P
Jag kan inte det heller, men när jag ger mig fan på att sätta ihop en bokhylla så brukar det funka relativt bra ;)

2007-05-02 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0