Ett ord jag verkligen avskyr...

...innebörden av, måste vara "stress".

Och stressad blir jag av mamma som ringer kvart i elva och frågar om jag är klar eftersom hon minsann har duschat redan. I synnerhet som hon har lovat att ringa när hon vaknar. Inte när hon är halvklar.

Så dagens fråga, apropå sådana där listor. Ibland är frågan "Har du varit kär", "Är du kär" eller liknande. Jag fundrade på det i duschen, tänkte att om man har varit kär så borde man ju veta om det. Litet som man vet om man haft ett skavsår eller ej. Och så tänker jag, blir jag verkligen kär? Jag ser det mer liksom jag får hang-up's på människor och så blir det bara jättejobbigt att komma ur de där hang-up'sen. Men kär? Fan vet, alltså. Eftersom jag inte vet det riktigt så har jag säkert inte varit det.

Nu är jag dock "klar" och ska åka till mamma och frukostera. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0