Dumma människor går till tandläkaren...

...smarta människor drar ut tänderna innan de ens börjat värka.

Och nu har jag dragit ut alla potentiella värktänder.

Vad som kvarstår? Förhoppningsvis får jag komma igång med therapy sessions så snart som möjligt. Jag måste verkligen ta tag i mig själv. I'm a complete mess. Nu ska ryggsäcken rehabiliteras, den är för tung. Jag har samlat på mig så otroligt mycket skit de senaste fem åren. Frankly, life doesn't attract me any more.

Nu är jag tillbaka där jag var någon gång i typ oktober, november vad gäller statements: Jag ska inte träffa någon med snopp och umgås mer än nödvändigt med denne, eftersom jag inte klarar av att hantera någon form av relationer som involverar män. Jag är för trasig och har på tok för dålig självkänsla för sådant. Ju fler män, desto trasigare Lisa.

Jag måste lära mig att se att majoriteten av alla män faktiskt bara är ute efter en sak och det är inte personligheter. Det kallas fitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0