"Det liksom for omkring, det måste varit pollen..."

So I wake up och inser att jag har sällskap i Den Lilla Sovalkoven. Sällskapet heter Sunshine och vi har kommit överens om att vi ska vara liksom oskiljaktiga till november någon gång. Jag tror att allt gråväder i mångt och mycket har varit den största boven i depressionsdramat jag gästpelat i den senaste tiden... För jag menar, hur kan någon människa alls må bra när tamejfasen allt omkring har tappat färgen? Idag blir det MP3-spelare och powerwalk runt Djurås, I assure you. Jag ska bara vakna till och få bort allt vitvinsludd ur huvudet. Och förresten fick förstasidan på Expressen.se mig att storle idag, kanske p.g.a. att de länkade till den här artikeln. Även om sådant där mest är bullshit blev jag kanonglad. Jag behöver sommarkickar nu. Really so.

Och jag måste fråga, eftersom jag nu anammar den härliga svenska avundsjukan, vad Singel-Jessica i Expressen har att komma med som inte jag har? *flinar* Som skribent, alltså. Vi skriver ju om exakt samma skit, tycker jag. Skillnaden är att hon bor i Hufuvdstaden, är yngre och får betalt för det.

Nu ska jag svida om och GÅ. Undrar om man behöver raka benen för en powerwalk i Djurås?

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hehe, man skrattar för att man kan känna ångesten. Fy fan. God morgon du med! :)

2007-05-23 @ 10:44:35
URL: http://www.cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0