Borderline, schizofreni, bipolär psykos...

Åh herre hjälp mig... Nu har jag skrivit och läst, läst och skrivit och är äntligen fanimej klar. En hemskrivning och ett prov och jag är KLAR med psykologi och social omsorg och det känns så SKÖNT! Nackdelen med att läsa om dessa psykiska störningar är att jag anser mig ha dem alla. Nå, kanske inte schizofreni då, men visst har jag en bordelinestörning och en lätt släng av manodepressivitet. Utöver min fobi, såklart.

(Och jag kan återigen konstatera att Ms. Cosmopolitan INTE lider av borderline. Däremot kan jag nog bekräfta att fröken Psychobitch from Hell gör det. Hon gav mig för fan magkatarr på mindre än en kvart. Sådant är skickligt.)

Nu ska jag kliva bort från datorn en stund och... Pja... Just det. Vad ska jag göra om jag inte sitter vid datorn? Träningen sket sig, märkte jag. Uppenbarligen har tid och rum slutat existera de senaste timmarna, och dessutom är det kasst väder och jag har inga vindrutetorkare. Kanske ska jag till Mr. Mockfjärd senare, vilket förutsätter no rain. Är det ngt jag skulle behöva är det verkligen en regnväderskväll i soffan. Sådant kan vara rätt mysigt.

Nu: ciao på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0