Bloggtorka...

Jao. Nothing's new, really. Jag känner mig smutsig idag, riktigt så. Ska straxt hoppa in i duschen och skrubba mig ren, tänkte jag. Är hur sjukt trött som helst, kanske tar den gångna veckan ut sin rätt nu?! Inte mkt sova blev det i natt heller, men då jag vaknade till kring kvart över fem imorse var det ren lycka att kunna somna om och sova ytterligare en timme.

Vidare har jag fått än mer arbete i sommar, vilket suits me fine. Dock har jag inte många ledig-dagar, de få jag har är relativt lätträknade. Men, pengar är pengar. Tyvärr.

Och ikväll? Fan vet om jag inte kommer att somna efter den där duschen. Det skulle inte förvåna mig det minsta. Nu är det nog ett sådant där tillfälle då jag lätt skulle kunna somna nu och sova till imorgon. Är dock sugen på att se den där Piaf-filmen, och vet att också Åsa hade lust till det. Ah... Fan vet. Duscha först, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0