"Verklighetens hemmafruar"...

...är bland annat vad som visas på femman ikväll, och helt ärligt skulle jag inte ha något alls emot att först utbilda mig på lightnivå som en backup och sedan helt sonika bli försörjd av någon annan. Så länge jag vet att jag har möjligheten att klara mig själv. Så, någon som letar efter en hemmafru? Har du gott om pengar och det klickar så är jag all yours. Men, jag föredrar nog den lyxigare varianten i USA framför något på hemmaplan...

Nå, i övrigt ikväll är det Grey's, även om jag redan sett det avsnittet. Vidare är det "Fråga Olle" och jag har till och med köpt light-popcorn. Det är nog inte nyttigare egentligen, men i mitt huvud är det så, så då så! Och apropå sådant lade jag på hur mkt som helst för att vara jag på pumpen igår. Så himla skönt att förvånat upptäcka att det funkade. Det blev liksom litet mer utmaning...

Dags att återgå till TV-soffan. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0