Sometimes you just have to let yourself dream...

Ja, ibland måste man få ha helt orealistiska tankegångar och fantasier. Så enkelt är det, och ärligt talat: vem skulle vilja vara utan sådant som förgyller dagen? Alla människor förtjänar att litet då och då få vara nyförälskade i livet i största allmänhet. De senaste dagarna har varit sådana för mig och det gör mig gott, känner jag.

Dessutom drömde jag en sexdröm om Eva Longoria, hennes make i "Desperate Housewives" och en asiat som blev fistad. Jag tror att det är riktigt illa ställt med mig, speciellt med tanke på att jag aldrig känt någon som helst dragning åt någon av de tre karaktärerna. Eller, jo, fick jag så vore det inte helt fel att byta utseende med Ms. Longoria en tid, men inget sexuellt...

Och ett tips är att aldrig, aldrig låta det gå en vecka mellan träningspassen. Imorgon har jag träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0