Snålhets-lycka...

...måste vara när man upptäcker att de där Grey's-dvd:erna man tänkte köpa finns på favvotankningsstället och att man har poäng nog att köpa sig 24h fri leech. Sådana gånger jublar Gagnefsbon i mig.

Har i övrigt haft pretty much en skitdag undantaget det faktum att jag kring lunch äntligen fick tummen ur och ansökte om ett collegeår i USA, om det nu kan bli något av något sådant. Jag lämnar dörren öppen och förlitar mig på att de högre makterna hjälper mig välja väg. Eller om det kanske kan vara CSN och mitt banklån, jag vet inte riktigt...

Nu ska jag krypa i säng i alla fall. Imorgon är det ytterligare ett BP-pass som gäller. Träningsvärken från gårdagen är sweet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0