Roadtrip och kaffemys...

Idag blir det en liten roadtrip á la Lisa. Solen skiner, loppisar börjar öppna och jag ska tvätta bilen... Kanske åka till mamma, laga middag och klappa om doggen. Det är häftigt hur djur får en att reagera; rösten fjollar till sig och allt blir så underbart, så underbart, när man tittar på den feta svarta katten som slickar på bilen... Jag fortsätter mitt Grey's-maraton och är snart i mitten på andra säsongen. Av någon anledningen är jag så dålig på att spara, det är litet som med godis eller något; istället för att äta en karamell varje dag hetsäter man påsen och mår till sist nästan illa. Kanske borde jag därför portionera ut mina Grey's avsnitt men icke: jag ska ha allt, helst på en gång, helst igår. Det är nog litet så jag funkar annars också...

Nå, nu loppisdags tror jag. Jag börjar nog med det och avslutar med biltvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0