Pollensäsong?

Jag har starka funderingar på huruvida pollensäsongen redan dragit igång eller ej; flera morgnar har jag vaknat med tät näsa och klibbiga ögon. Kanske skulle vissa hävda att det lika gärna kan vara en vanlig förkylning, men nej, det känns inte så. Inte heller har jag varit i kontakt med katter vilka vid bara åsynen ger mig snuva och rinnande ögon. För att inte tala om klåda. Bytt tvättmedel har jag inte heller gjort, så återstår gör pollensäsongen. I mars?

För övrigt har jag fått en deodorant av Styvfadern efter hans besök i England. Elizabeth Arden's Provocative, tror jag att det var. Luktar hur gott som helst. Nästan parfymköp blir en sådan.

Nu ska jag ägna mig åt vettigare saker än bloggande. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: matte

kan d einte vara deon som du reagerar mot då?

2007-03-31 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0