Ooh, Mondays...

Och jag har vad som känns som tusen måsten idag; städa, plugga, försöka träna, laga middag, betala räkningar. För andra kanske det inte lät så mycket, men för mig känns det litet som att planera mina sista timmar in the world. Ingen energi och ingen som helst motivation. Inget driv what so ever. Och det enda jag på något sätt kan glädjas över är att även om denna månadslön blir sucky så blir nästa månad mycket finare. Grejen är bara att time's running out vad gäller skolarbeten och när det tar mot till och med att hoppa in i duschen, ja, då är det illa.

Faktum är att jag till och med skulle kunna betala någon för att göra mina skolarbeten. Någon intresserad? I pay well...

Kommentarer
Postat av: K

Vad är det för skolarbete? :-)

2007-03-27 @ 07:58:10
URL: http://www.cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0