Och i ett anfall av instängdhetskänsla...

...slet jag av mig BH:n eftersom den på något sätt orsakade en kliattack på min rygg.

Helgen är slut och den fick definitivt godkänt och jag har haft en alldeles ultimat day on the road vilken förvisso slutade i att jag kom hem tomhänt om än med en ny insikt: Alla bilar har inte dragkrok, och bara för att min gamla Ford hade det innebär det inte att min Mazda har det. Insåg dessutom ytterligare en sak vad gäller bilar, och det är att det borde ingå någon snygg oldie i köpet, en oldie som kan mickla med bilen så att den är hel, fin och precis som vi unga kvinnor vill ha dem! Både bilarna och the oldies, såklart.

Härom dagen pratade min dator när jag startade den. Kanske var det ett "tack för att jag fick vila i natt!" eftersom den hade varit påslagen mer än en vecka...

Nu ska jag dra på mig min älskade storskjorta, ta med en god bok och krypa i säng och njuta av söndagskvällen. Den kunde verkligen ha varit sämre. Imorgon är det vardag igen och på något sätt ser jag faktiskt fram förvånansvärt mycket mot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0