Lista från cannoli.blogg.se

Det vill säga Katrin. Jippie! ;)

Oftast på tallriken: Pasta.
Bästa klubben: Klubb? Är det som en krog eller räknas swingersklubbar med där? ;)
Då vet jag att jag är kär: Jag vet fan inte... Vet man inte bara sådant? Det är en ganska omvälvande, obeskrivlig känsla...
Detta gör jag när jag är ledsen: Gråter, dricker vin och tycker synd om mig själv.
Hit går jag helst: Just nu gymmet...
Älskar att ge bort: Råd om hur andra ska leva/sköta sina liv.
Efterrätt: *funderar* Är inte mkt för det där med efterrätter...
Dagens lögn: "Kombinerar man grillchips och dillchips tar de ut varandra!" En mycket bra lögn och jag ska tro på den.
Mitt rum är: Vitt, litet, stökigt och brunt.
Vad åt du senast: Rostmackor med leverpastej.
Vem fick du mail av senast: En kär vän.
Senaste bussresa: Oj... Till körskolan i juli förra året?
Manchester eller jeans: Jeans!
Sover du naken: Ja, eller med trosor.
Vad gör du när du inte kan sova: Haha, tänker på vad jag ska döpa mina barn till... Gud, så hemskt!
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Landet. Alla gånger landet. Äldreomsorgen är bättre på landet.
Hur många dagar i veckan går du på fest: Öhh... Inga alls?
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Vad spelar det för roll?
Vad tycker du om Lunarstorm: Varken eller. Likväl köper jag (läs: mamma) PRO åt mig så snart det gått ut. Det har blivit en mani. Men jag surfar inte mkt där...
Favoritfilm: Diggar fortfarande "Lost in translation"...
Vem får dig att må dåligt: Jag, min mor, människor som betyder för mycket samt energitjuvar.
Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Hell yeah!
Är du ett intellektuellt geni: Ja, men världen har ännu inte insett min storhet och briljans.
Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt: Han är väl söt...
Är du den som avslutar telefonsamtal: Gör inte alla som pratar i telefon det?
Vad gör du om tio år: Inte den blekaste...
Vad gillar du för kakor? Ingen aning... Ngt med choklad, förmodar jag...
Vad äter du helst till middag? Det beror på vad jag är sugen på...
Varför är du inte vegan? Finns ingen anledning.
Vad heter ditt husdjur? Vår endahund (ja, det ska vara hopskrivet) heter Sigge... Längtanshunden Bosse är död.
Vad har du på dig just nu? Träningskläder.
Vad har du för frisyr? Utsläppt.
Hur många timmar brukar du sova per natt? Beror på. Inatt blir det med tur sju.
Vad dricker du helst till maten? Vatten.
Vad dricker du helst på fest? Vitt eller öl.
Vad åt du till frukost? En ostmacka. 
Vem hånglade du senast med? *ler*
Vem saknar du? Många egentligen...
Är du pinsam på fyllan? Kan om jag vill...
Skriver du dagbok? Nej, men jag bloggar ju! (Citat Katrin...)
Vad gjorde du sönder senast? Ingen aning...
Har du blivit hotad på telefon? Japp.
Vad var det senaste du köpte? Tuggummi.
Vad har du dåligt samvete för? Ingen aning just nu...
Vad heter ditt favoritgosedjur? Nina.
Vem kramade du senast? En av tanterna på jobbet.
Vad är du beroende av? Uppskattning, närhet, tillit.
Är du sexuellt frustrerad? På sitt sätt...
Har du duschat idag? Ja.
Vem vet mest om dej? Min Gode Vän, tror jag nog. Och mamma på sitt sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0