"Lär känna din bloggare"

...från Katrin.

Jag heter: Lisa Catherine Wiktoria
Såhär gammal är jag: 24
Här föddes jag: Falun
Såhär ser mitt CV ut: Servitris, vårdbiträde, telefonförsäljare typ, croupier, fabriksarbetare, samt en del sådana där IV-praktiker för länge, länge sedan...
Såhär röstar jag: Blått.
Det här lyssnar jag på: Alldeles för mycket onödigt.
Det här tittar jag på: Desperate Housewives
Det här avskyr jag: "Det är så synd om mig, och jag har inga pengar, ingen partner, inget jobb och är absolut fulast i världen och så snart jag kan ska jag dyrka någon in absurdum och bli ännu mer ledsen över att den människan inte vill ha mig, vilket inte är så konstigt eftersom jag är allt det där jag tidigare sa, men jag lever på hoppet eftersom det är så synd om lilla mig."
Det här älskar jag: Just nu den begynnande våren.
Det här är min last: Chips.
Mitt livs misstag har varit: Jag citerar Katrin och menar "de gånger jag inte lyssnat till min egen intuition och gått åt fel håll".
Då mådde jag som bäst: Oj... Det måste nog faktiskt ha varit året på Åsa.
Jag tror på: Mig själv, vissa dagar.
Jag är stolt över: Faktiskt ganska mycket.
Jag beundrar: Min mor.
Den här frågan skulle jag vilja ha svar på: Vad gör jag till hösten?
Det här drömmer jag om: Harmoni och möjlighet att förverkliga alla romantiska saker jag skulle vilja göra. I dagsläget är det att till sommaren kunna hyra en liten stuga vid kusten, åka dit helt ensam och bara kunna skriva klyschiga grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0