Katrin-lista 2...

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, på väg mot bakfylla...
Favoritgodis: Chips.
Är det nåt du absolut inte äter: Pepparrot.
Kläder just nu: Morgonrock.
Musik just nu: Ingen alls.
Vad sa du senast: "Det här är riktigt äckligt"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm... The 60's kanske? Eller 70's?
Sommarplaner: Jobba.
Fisk eller badkruka: Badkruka. Att bada är meningslöst.
Längd och vikt: 167 cm och 60 kg.
Favoritväder: Just nu längtar jag efter våren...
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Om jag var fast på den öde ön hade jag nog inte tänkt så... Jag menar, man planerar väl inte att bli fast på en öde ö? Men visst, vatten, elddon och sällskap? Nej, tandborste... Eller?
Spelar du nåt instrument: Behärskar piano men det låter illa...
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska.
Sparare eller slösare: Slösar men försöker att spara.
Vem är viktigast för dig: Min mor och min Gode Vän.
Bästa film: Hjälp... Ingen aning. Ska se på "Memoirs of a Geisha" snart tänkte jag. Den är mysig.
Tror på liv på andra planeter: Afraid so...
Kommer du ihåg din första kärlek:
Japp.
Älskar du henne/honom fortfarande: Icke.
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på mirakel: Jag säger som Katrin: Hur definieras ett mirakel?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: No way.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag tror det...
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland.
Hur många barn har du, vill du ha: Vill nog ha två, tre stycken...
Bio eller promenad: Promenad önskar jag att jag kunde svara men jag älskar biopopcorn...
Är du kittlig: Japp.
Snarkar du? Jag tror inte det...
Stjärntecken? Fisk.
Rädd för insekter? Ja, jag är nog det...
Äckligaste insekten: Spindel.
Största svaghet: Bristen på självdisciplin. Just nu iaf.
Det här är jag bra på: Prata.
Bästa bok? Oj, svårt...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Don't know...
Vad vill du jobba som? Ingen aning. Gärna inom ngt där jag får skriva...
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Bloggar.
Har du någon flickvän/pojkvän? Nix.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej, nu är det nog.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag är stökigheten personifierad.
Gungar du på stolen? Icke.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet...
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Hur är din drömtjej/kille? Oj, den listan får inte plats här. Dessutom har jag slutat tro på en Mr. Right.
Hur många syskon har du? Fem halvsyskon.
Vad är du mest rädd för? Alldeles för mkt...
Är du rädd för blod? Njae, inte nämnvärt, tror jag...
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du att sjunga? Njae.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick på folkhögskola.
Anser du att du är stark? Nej, men jag är starkare än vad folk tror.
Brukar du sola? Nej.
Vad gör du om du får hicka? Hickar?
Röker du? Det händer väl...
Snusar du? Se ovan.
Kaffe, te eller inget? Kaffe just nu. Och mängder vatten.
Har du en besatthet? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0