Katrin-lista 1...

  1. Namn: Lisa
  2. Pepp just nu: Nej, bakis...
  3. Happening på gång: Kaffedags.
  4. Jag älskar: En hel del saker.
  5. Jag hatar: Besserwissers.
  6. Snyggast just nu: Ingen aning...
  7. Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: Se ovan.
  8. Om jag kunde skulle jag: Göra en hel del saker jag inte kan nu.
  9. Het person jag vill känna bättre: Aldrig tänkt på...
  10. Katter är: Allergiframkallande.
  11. Snällast denna vecka: Mormor.
  12. Person som gör mig engagerad: Inte en susning.
  13. Nån jag stör mig på: Alltför många...
  14. Jag får ont i magen av/när: Stress, ångest, mens, hunger...
  15. Jag är rädd för: En del, tror jag.
  16. Främling jag vill lära känna bättre: Fan vet.
  17. Bekant jag vill pussa på: Nej, tror inte det.
  18. Jag pratade senast med: Syster Yster.
  19. Jag läser jämt folks internetdagböcker: Läser en del bloggar...
  20. Just nu är jag: Trött och på väg mot bakfylla.
  21. Just nu är jag inte: I toppform.
  22. Dömer folk efter utseendet: Såklart.
  23. Är dödligt kär? Nej.
  24. Blir lätt du för stunden förälskad i okända på ex tåg: Aldrig hänt...
  25. Diggar mest: Just nu vatten...
  26. Om jag var döende skulle jag: Inte vilja vara själv.
  27. Har hemlig passion för: Ingen aning.
  28. Jag blir kåt när: Won't tell.
  29. Hälsning till nån babe: Nej.
  30. Är du snäll: Ibland, så...
  31. Är du fåfäng: Ja.
  32. Är du blyg: Inte nämnvärt.
  33. Är du piercad: Ja.
  34. Är du bestämd: Ja!
  35. Intressen: En del...
  36. Favoritdricka: Vatten.
  37. Vad gör du just nu: Funderar på att gå och lägga mig...
  38. Senaste person du kramade: Mormor.
  39. Senaste person du ringde: Min Gode Vän.
  40. Senaste person som ringde dig: Syster Yster.
  41. Hur många speglar finns i det rum du är i: En.
  42. Saknar du någon nu: Ah, njae...
  43. Vad köpte du senast: Ett bord.
  44. När var du i en affär senast: Igår.
  45. Vad har du för framtidsplaner: Diffusa.
  46. Vad drack du senast: Kaffe.
  47. Har du stadigt sällskap: Nej.
  48. Vill du ha barn: Ja.
  49. Längtar du till din nästa födelsedag: Nej.
  50. Har rakat dina ben någon gång: Ja.
  51. Är du sugen på något nu: Sova.
  52. Hur många hål har du i öronen: Två.
  53. Född? 23/2 1983.
  54. Var bor du? I Gagnef.
  55. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? En eller två kanske. Är jag på jobbet kanske fem, sex.
  56. Hur vill du ha ditt kaffe? Svart.
  57. Använder du hudkräm? Nej.
  58. Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? Byter kanal.
  59. Vad jobbar du med? Dementa.
  60. Vad läste du för språk i skolan? Engelska och franska.
  61. Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? Nej.
  62. Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand? Diskar för hand.
  63. Är du miljövänlig? Icke.
  64. Källsorterar du? Nej.
  65. Attraheras du av män med skägg? Jadå...
  66. Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? Olika.
  67. Var brukar du handla dina kläder? Se ovan.
  68. Tycker du att du är snygg? Det händer.
  69. Micro-pop eller poppa själv? Bio-popcorn.
  70. Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk? Fredrik Lindström.
  71. Vad ska man göra i en dusch? Bli ren?
  72. Är du bra på att laga mat? Duger i krig...
  73. Har du några fobier? Ja.
  74. Har du några tvångstankar? Tror inte det...
  75. Tycker du att du har fin dialekt? Aldrig tänkt på det...
  76. Hångel? Ibland.
  77. Hur märks det på dig att du är öppensinnad? Ingen aning...
  78. Hur märker man av din charm? Den bara är där... Men man måste lära känna mig för att uppskatta den.
  79. Var du med i barnens trafikklubb när du var liten? Vad är det?
  80. Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? Sunes jul var superskoj.
  81. Brukar du baka? Nej.
  82. Röstade du i det senaste valet? Ja.
  83. Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Nej.
  84. Är du mytoman? Nej.
  85. När hånglade du senast: Förra lördagen.
  86. När åt du senast: Igår.
  87. Vilken låt lyssnade du senast på: Kommer inte ihåg.
  88. Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
  89. Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
  90. Vad tycker du är fint? Många saker...
  91. Vad tycker du är äckligt? Spyor, mögel, komposter...
  92. Vem fick du senast sms från: Min Gode Vän.
  93. Har du pengar på mobilen: Ja.
  94. Dödshjälp? Absolut.
  95. Har du hög moral? Njae...
  96. Favoritblomma? Liljekonvalj.
  97. Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vilja vara? Inte en aning...
  98. Favoritfärg? Svart, rött, grönt, blått...
  99. Vad är det mest galna du har gjort i ditt liv this far? Ingen aning...
  100. Slutord? Va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0