Katrin föder listmani...

Vilken svordom använder du mest? Faan!
Äger du en iPod? Icke.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det beror på när jag börjar jobba... På senaste tiden skrämmande ofta 05.45.
När var senast någon stötte på dig? Ingen aning, jag märker aldrig sådant...
Använder du huvtröjor? Inte speciellt ofta; det knölar!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Haha, in deed.
Är du blyg inför det motsatta könet? Icke...
Läser du för skojs skull? Definitivt!
När grät du offentligt senast? Minns inte...
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Japp.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn. Alltid popcorn på bio.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Troligen inte.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, ambitioner, snällhet, värme, intelligens, lyhördhet, förtroendeingivande osv.
När sov du senast på golvet? Ingen aning.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja, nu är det mycket här...
Vilken är din favoritfrukt? Royal Gala-äpplen, körsbär, jordgubbar, melon... Och de två förstnämnda tål jag givetvis inte.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Japp.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Arg som i riktigt förbannad? Hm... En kompis, tror jag. Eller nej, riktigt förbannad som i riktigt förbannad? Då var det ngn gång innan jul...
Vad var det sista du åt? Rödspätta, kokt potatis och hollandaisesås.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta? Oftast bättre med det manliga könet.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fan i helvete, jag orkar inte!
Sover du på sida, mage eller rygg? Sida eller rygg. Oftast sida.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Har hört att jag påminner om karaktären Jenny i "Forrest Gump" men hoppas att det är litet tvivelaktigt...
Tycker du om att krama folk? Det beror på vem.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Jag skulle nog bli smickrad. Hoppas jag.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja, det beror på... Ibland måste man av artighetsskäl säga att man ska ringa, även om bägge parter vet att det aldrig blir så. Däremot kan det irritera mig som fan om någon som artighetslovat att han/hon ska ringa faktiskt ringer. Man bryter inte mot sådan etikett. 
Vilka böcker har fått dig att gråta? Många, många...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0