Jag och min nya CPU-fläkt...

Det verkar liksom vi kommer fint överens. Har skickat efter ett nytt RAM-minne också, och månaden därpå blir nästa köp ett grafikkort. Sedan går vi in på the heavy stuff i form av ett nytt moderkort och kanske, kanske en bättre processor. Därpå borde jag vara hyfsat nöjd... Eller, nej, jag behöver en ny bildskärm också. Månaden efter det, då. *skrattar*

Haft en fin dag innehållande lunch med mor på Matthias restaurang, därpå datameck och till sist räkmiddag hos mor. Mycket äta har det blivit idag. Nåväl, imorgon är det bodypump som gäller, samt städning av huset. Nu har jag låtit det förfalla igen...

Dessutom: förutom ny CPU-fläkt lyckades min bror mickla in min gamla hårddisk som slave, vilket innebär att jag helt plötsligt fick 100GB till att fylla med film... Lovely.

Nu ska jag kolla vidare på Grey's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0