Jag - en riktig bitterfitta?

Jag hänger litet varstans på nätet, men ingenstans söker jag sex av något slag. Inte webcamsex, inte telefonsex och inte det där nya "anonymsexet" heller. Kort sagt är jag en riktig tråkmåns och surfitta som inte knullar alla 700 desperata män som dagligen vet att de är Mannen för mig. Vissa gånger blir jag så trött, och det är sådana gånger svar som detta skrivs till dem. För det mesta bemöter jag inte ens deras idiotiska förfrågningar, men ibland är jag så illa tvungen... (Och förresten känns det förbannat -91 att "knulla någon mellan brösten", inte sant?)

Och detta skrev jag som svar på min fråga till honom vad han egentligen tror att jag tänder på. Givetvis fick jag av honom svaret "inte en susning". Knappast förvånande. Nå.

"Folk som är läskunniga. Folk som respekterar vad man skriver på presentationssidor på nätet. Folk som inte beter sig som testosteronstinna kukhuvuden så snart de tror att de inte kan bli "avslöjade". Människor som vågar stå för vad de vill och vilka de är och inte hävda att "mitt jobb klarar inte av att jag visar ansiktet" eller "hustrun kan se..." eller ännu mer idiotiska kommentarer modell "det går bara att ladda upp en ansiktsbild på MSN".

Ni är så fruktansvärt pinsamma och jag tycker synd om era kollegor. Det är åt sådana som dig vi skrattar åt på fikarasterna, bilder som dina vi tjejer garvar åt efter något glas vin, och vi ber samtidigt till gudarna att det aldrig, aldrig är någon sådan vi kommer att träffa. Och tyvärr är risken överhängande."


Jag kan ge mig fan på att jag snart inte är annat än ett luder. Det dimper nog snart ner i min inkorg. Skämmas ska ni, karlar, över de idioter likt denna som finns i ert släkte.

Kommentarer
Postat av: Jojje B

HAHAHA!

Fyfan vad klockrent! Ruskigt träffsäkert!

2007-03-13 @ 22:20:40
URL: http://jojjeb.blogg.se
Postat av: K

Du är fantastisk!

2007-03-14 @ 22:55:07
URL: http://www.cannoli.blogg.se
Postat av: F

riktigt pinsamt hur folk beter sig ibland.. men det finns även tjejer som beter sig som du skriver. Säkerligen inte lika vanligt men ändå.

2007-03-14 @ 23:04:35
URL: http://freddeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0