Jag är här, har inte gått någonstans...

Har försvunnit i ett virrvarr av elakartade hormoner, arbete och självklart Grey's vilket uppenbarligast följer med mig i drömmarna också. Eller, iaf gör Izzy det. Jag förstår inte hur jag kunde bli så beroende av en sjukhusserie och jag frågar mig själv varför jag fortsätter plugga till undersköterska: Nu har jag sett så många avsnitt av Grey's att jag snart är kirurg, i alla fall i Amerikat.

Och jag måste bara fråga; våren, what happened? Det är en dec snö utanför fönstret, men å andra sidan visar det bara att jag hade helt rätt i motsats till alla de som sade att våren var här för att stanna. Våren är ALDRIG här för att stanna i mars!

Nu ska jag dricka kaffe, dra ett avsnitt Grey's och sedan plocka en timme träning. Tack vare förkylning var det nästan två veckor sedan sist och med alla jävla hormoner i kroppen är det förödande. Nu är hormonhelvetena dock borta. May they rest in peace. Jag ska då ha ett liv i peace utan dem.

Kommentarer
Postat av: figge

Våren är här för att stanna... i närkeland :P

2007-03-19 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0