I'm turning into an oldie...

När jag vaknade var jag mycket, mycket belåten med att ha sovit en hel natt utan att vakna en endaste gång, inte ens för att kissa eller liknande. Dessutom var jag utsövd som fan och kände hur energin spratt i kroppen. Så tittade jag på klockan, eftersom det var mörkt i rummet och tänkte för mig själv att "Äh, även om klockan bara är sex så kan jag gå upp, med tanke på hur pigg jag är! Koka kaffe, käka frukost, plugga litet och kanske ta en sväng till gymmet sen!" Grejen var bara den att klockan var 23.58 och jag hade sovit i knappt två timmar. 03.15 vaknade jag igen med samma känsla. Jag tror att jag börjar bli gammal, eftersom man sover sämre och mindre när man blir äldre.

Och så hittade jag en skojig lista igen, hos Katrin, och måste därmed lägga in den här. Perfekt start på morgonen och inte en själ som bryr sig om onödiga fakta. Men jag tycker att det är så kul, så kul!

10. Kändis som jag skulle vilja äta fisksoppa med:
Johan Glans. Tror jag.
9. Kasta jag senast i papperkorgen :
Kaffesump.
8. Tänker jag på när jag hör makaroner:
Korv.
7. Denna person kysste jag senast :
*skrattar, bara skrattar*
6. Så mår jag dagen efter en lyckad fest :
Hmm... Jag vet faktiskt inte. Det var länge sedan jag var på en riktigt lyckad fest!
5. Sveriges stolthet är enligt mig :
Mitt älskade Dalarna sommartid.
4. Det skulle jag aldrig klä på mitt barn :
Kläder som han/hon inte får leka i eftersom "de kan gå sönder/bli smutsiga/är för dyra". Inte till vardags iaf. Elller nej, fanimej aldrig. Barn blir smustiga och kläderna går sönder, även om det är bröllop.
3. I baren beställer jag helst :
Öl, vitt vin eller ngn sliskig typ Aqua Tini eller Bacardi Breezer, men bara en, bara en!
2. Det hade varit kul om X hade styrt sverige :
Usch, så tråkig jag är, men det hade varit mycket roligare om alla vi som gnäller och "vet" hur saker och ting ska vara hade fått bestämma och styra.
1. Hade jag viljat ha i min hand nu:
Makt att bestämma över årstiderna. I sådana fall hade det varit vår nu. Eller högsommar.


Kommentarer
Postat av: Nicklas

...knycker...o knycker...o knycker :)

2007-03-06 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0