"I'm not dead"...

...är verkligen så makalöst bra. En sådan därlåt som verkligen bara växer och växer. Av någon konstig anledning gillar jag verkligen Pink. Attityd, utstrålning, röst, rubbet, liksom. Och hur bra är inte detta??

"You can do the math a thousand ways but you can't erase the facts
That others come and others go but you always come back
I'm a winter flower underground always thirsty for summer rain
And just like the change of seasons
I know you'll be back again"

Nu ska jag heja på lillebror som ska vara ready to leave in 18 minutes. Like that's ever gonna happen... Men, jag vill också hinna förfesta innan jag beger mig ut på köttmarknaden iförd polotröja. Det är litet vuxenpoäng, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0