I natt jag drömde...

...något som jag inte alls minns mer än att jag vaknade för en liten stund sedan och var övertygad om att jag blivit fri från förkylningen. Febern är det förvisso inte mkt kvar att tala om, känns det som, men snorig är jag i sanning. Jag drömde något om att det regnade, och att jag smög mig in i ett hus jag var och tittade på innan jag flyttade in här... Och i vardagsrummet var det spetsgardiner som vajade i vinddraget från den öppna balkongdörren. Det var liksom en känsla av... Pja... Förr i tiden, på något sätt? Eller kanske en känsla av vår, eftersom jag minsann tror att det är på gång men inte riktigt vågar hoppas?

Hur som gav drömmen mig grym energi, vilket innebär att jag ska brygga en kopp kaffe och sätta igång med skolarbete. Det blir nog litet nässpray och en Ipren till frukost, dessutom.

Jag önskar att sommaren snart vore här. Det spritter så i benen på mig, men kanske är det mest längtan efter vår?

Kommentarer
Postat av: figge

Våren har kommit till närkeland iaf. Sommaren är nog inte långt efter. Hoppas du mår bättre idag.
Ipren till frukost... well... thats a new one ;P

2007-03-14 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0