Godisgömmor och (stor)städning...

Något av veckans mest perversa tillfredsställning är njutningen i att av misstag upptäcka en annan människas godisgömma. I synnerhet när det handlar om en människa som prompt hävdar totalt ointresse för godis och chips och dessutom lätt överlägset hävdar att "Jag äter inte sådan skit...". Snacka då om perverst, att känna sig tillfreds när man hittar såväl godis och chips hos den personen, och ännu bättre blir känslan när det faktiskt var av misstag man hittade det. Det blir litet som att "Haha, I know your secret!!"

Annars har dagen gått åt till halvpromenix med doggen, pyttipanna och sömn till 18.00. Därefter (stor)städning, och visst, allt är hyfsat rent, men moppa golven orkar jag inte. Anser Han att det finns något att gnälla på i den vägen kan han fanimej ta moppen själv. Om man ska vara sådan, vilket jag väljer att inte vara.

Nu är det sängdags. Ska ta med mig en Arn-bok och läsa om den. Imorgon ska jag till Bolanche med tjejerna, hur kul nu det kan bli... *suckar lätt*



Men, först, en riktig myslåt. Enjoy. Det här är nog sommarens åka bil-låt. Och nej, det är inte originalvideon. Gruppen, vilken är norsk, heter Vamp, och låten heter "Tir n´a Noir".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0