"Fråga Olle" och fontänorgasmer...

Jag blir så trött. Någon som kallar sig typ "Benke" och är 23 år gammal frågar i "Fråga Olle" om det blöta som blir när hans flickvän får en orgasm är kiss; hon säger att det inte är det, men han litar inte riktigt på henne... Och här till vad jag blir så TRÖTT på: Jag blir så TRÖTT på att människor ser sådant här som ett PROBLEM!

Snälla "Benke", SKIT SAMMA, SPELAR DET NÅGON ROLL?!

På samma sätt blir jag så TRÖTT på människor som liksom letar problem i sexlivet, eller människor som ser annat än Svenssonvanilj var tredje dag som konstigt. Åh herregud i hela himlen. Vad är det för FEL på människor?!

Det lustiga är att när jag hör denne "Benkes" fråga kan jag liksom se till och med lägenheten han och hans tjej delar framför mig, och jag kan se hur han liksom i förtvivlan springer runt i deras hem med en slak kuk och tanig överkropp alltmedan hon suckar, stönar och ber om att "Snälla Benke, lyssna bara på vad jag säger!". (Hon är dessutom säkert litet småmullig och sitter på sängkanten invirad i täcket för att skyla sig...)

Åter till TV:n.

Kommentarer
Postat av: Thomas Stockh

Känns som att det är ett återkommande problem bland unga killar.
Jag har varit med om fontänorgasmer och det var inte det minsta äckligt.
/T

2007-03-28 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0