En helt vanlig tisdag, i helt vanliga Gagnef...

Fick något sådant där infall i eftermiddags, att jag borde hälsa på Matthias och kika på hans nya lägenhet så sagt och gjort: Efter jobbet begav jag mig till Mockfjärd för en kaffe och blev kvar till midnatt. Impressive. Faktiskt var det SÅ SKÖNT att slänga ner sig i hans soffa, dricka kaffe, låta munnen gå och nästan planera in att lära mig spela golf. Himmelskt, till och med! En himla lyckad dag har jag haft, och insåg precis i skrivande stund att jag faktiskt inte hört något från Mr. Negative på hela dagen. Scary. Att jag insåg det först nu, alltså...

Något som däremot är riktigt svårt att bortse från är min CPU-fläkt... Det här GÅR inte längre! Datorn pratar och CPU-fläkten låter som... Ja, nu är oljudet inte av denna värld! Ja Jesus, imorgon blir det träning, mamma-middag och byte av CPU-fläkt. Amen to that. Nu läggdags. Jag ska ta med en bok och sova så sött, så sött inatt.

Kommentarer
Postat av: figge

Datorn som gud glömde... har den pratat något mer?
Tycker det börjar snart bli dags för lite vin, kanske lite biljard också... men det är jag ;D

2007-03-21 @ 12:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0