"Du är så vacker när du kokar te..."

Läste den frasen någonstans hos någon tjej på QX och blev litet förälskad i den. På något sätt kan jag tänka mig att det är litet så det känns, den där himlastormande förälskelsen i vilken allt hos partnern blir vackert. Och just sådana saker, att någon är vacker medan han/hon kokar té, är för alla andra helt obegripligt, de ser ju inte vad jag/du ser.

Ibland är verkligen människor obeskrivligt vackra av ingen anledning alls. Och ibland vill man aldrig släppa taget om precious moments. Det är livskvalitet, det!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

...hoppas att någon inte bara är vacker när hon kokar te...

2007-03-07 @ 23:04:17
Postat av: Anonym

"Du är så vacker när du kokar te" är en fras ur flatbandet strula med siri, bara så du vet ;).
Och! Jag saknar dig.
Kram
/Nathalie

2007-03-07 @ 23:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0