Avloppsrensare, grötförsök och bloggande...

...och rubriken (vilken blev så briljant) tillskriver jag Katrins blogginlägg som delvis behandlar just det. Jag finner nämligen tanken på något sätt nästan perverst tillfredsställande, att sitta i min soffa, käka gröt och låta avloppsrensarna rensa mina avlopp medan jag bloggar om dem. Very 2000-tal, på något sätt. Det skulle få mig att må så bra... Det enda jag nästan kan jämföra med är när det kom en tekniker hem till mig för att fixa min internetuppkoppling som krånglade, och det visade sig att jag var mer kompetent än han när det gällde datorer och Internet. Men, det var ändå inte samma perversa tillfredsställande utan mer en känsla av "Men Telia, what the heck, alltså!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0