Alldeles ovanligt trött...

Jag är alldeles ovanligt trött den här morgonen. I vanliga fall brukar jag piggna till efter en dusch, men inte ens det hjälpte idag. Vill tillbaka till sängen, ta av mig alla jävla kläder och dra täcket över mig för att sedan sova till framåt eftermiddagen. Himmelskt. Är inte ett dugg peppad på att serva andra människor idag, inte ett dugg lycklig över att tvätta ren någon, förse någon med piller och dessutom veta vem som vill ha kaffe i mjölken men inte socker. Idag vore jag lyckligast om det vore lördag och jag dessutom hade hunnit bodypumpa en gång till innan helgen. Vilket har blivit till ett rent och skärt önsketänkande.

Men som Fredrik sa: barnen i Afrika har ingen frukost att äta innan de går till sina jobb, så jag ska inte klaga, jag som till och med valt att inte äta frukost idag. Dessutom behöver nog jag mitt duntäcke mest av alla och nej, jag är bara litet politiskt inkorrekt, inte rasistisk. I Sverige idag måste man försvara tamejfan allt. Eftersom ingen är rasist och ingen är heller handikappad. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0