Time for a LISTA!

Från Nathalie denna gång!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Japp.
Har du sett din bästa vän gråta?
Har nog sett alla mina vänner gråta...
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Ööh... Inga, tror jag?
Vad åt du senast?
Smörgåstårta, tror jag.
Har du fått någon komplimang idag?
Nix.
Har du varit med i en rättegång?
Ja.
Är du polare med grannarna?
Polare och polare, vi pratar när vi möts...
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska, franska, tyska, spanska. Tror jag.
Vilka länder har du bott i?
Sverige, samt två andra snabbisar: USA och Island.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja.
Har du något husdjur?
Inte jag, men mamma. Dock är jag sugen på att skaffa hund. Saknar dock förutsättningar.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha, nej!
Har du varit på stranden i år?
Icke.
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Nej, bara två av dem. 
Hur bra är din syn?
Åh herrejävlar, USEL!
Har du varit på ett party?
Ja.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Öh, nej.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
"Vilken av dem?"
Har du varit utomlands?
Självklart.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har inte varit på ngt bröllop, and it's gonna stay that way så länge det bara går.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? 
Ingen aning...
Var är dina syskon just nu? 
I skolan, förmodar jag? 
Vad var den senaste drömmen som du minns? 
Igår då jag drömde om Felix och hennes hotbrev. 
Vem ringde dig senast?
Gustav.
Vilken tid gick du upp imorse?
Vaknade kring sju, halv åtta, men klev inte upp förrän typ halv nio.
Vad ska du göra i helgen?
Städa och dricka vin med Sofia.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Typ att det är för mycket månad kvar i slutet av lönen.
När var du riktigt sjuk senast?
Förra sommaren. Peppar peppar.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
En kändis? Oj... Ingen aning! Det finns inte så många kändisar i Gagnef.
Vad finns i din bakficka?
Har inga fickor på byxorna nu.
Har du färglinser?
Never.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov, tror jag.
Vad är det första du gör på morgonen?
Slår på datorn/kaffebryggaren. 
Vad ska du göra efter det här?
Göra mig iordning inför dagen, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0