Själv är bäste dräng...

Ungefär så, va? *skrattar* Nå, det där var inte ens internt, så strunt samma...

Min dator är hur som alive and kicking igen, för hur länge återstår att se. Jag har lyckats halvvända på dygnet och nu i helgen blir det nattjobb, nattjobb. Har haft en slitsam men ack så nice vecka. Dessutom har jag fattat ett beslut om att försöka komma igång med benhård rutin vad gäller mat och träning. Tänker sätta en deadline på tre månader, liksom för att "se ljuset". Jag tror att det kan bli bra. Det enda som försvårar är det faktum att det är nattjobb. Nå, jag ska kika på träningsschemat och försöka pussla ihop ngt vettigt. Jag mår så satans bra av att träna och nu saknar jag det som fan.

Bedtime nu, och jag tackade faktiskt nej till bortamatch. That's cool. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0