Om att vakna...

...klockan 01 efter tre och en halv timme sömn, vara klarvaken och allmänt olustig till mods. När jag kan konkretisera negativa känslor kan jag prata bort dem via samtal med mig själv, men när något bara moler diffust inuti är det svårare. Jobbdags snart och jag undrar om det är värt ett försök att sova eller om morgondagen bara blir jobbigare då. Fy fan, vad jag jobbar häcken av mig nu. Pengar, pengar. Nu ska jag sudda litet inuti, eller varför inte ta ett snack med mig själv? Det kan hjälpa...

Kommentarer
Postat av: a5

Låter i alla fall som om du har hittat en metod att lätta på trycket genom att resonera. För mig är det att prata med någon som hjälper. Det viktigaste är att trycket lättar innan det blir lappskojs inuti en.

2007-06-24 @ 04:59:16
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0