Nylist-dags...

PERSONLIGT:
Vad heter du: Lisa
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Nina eller Nathalie. Jag är glad att jag slapp bägge.
Vart bor du: Gagnef
Hur lång är du: 167 cm
Ögonfärg: Brun.
Hårfärg: Brun.

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: Min grå kavaj.
Vad använder du just nu för skor: Gympaskor samt försöker hitta rätt sommarskor.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Oj, mycket!
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Det beror på... Säg mellan en tusenlapp och uppåt kanske?
Vad har du för skostorlek: 38
Vad har du för tröjstorlek: S/M

SENASTE PERSON SOM:
Du pratade med: Matthias.
Du gick på bio med: Matthias.
Du gick på stan med: Matthias.
Du kramade: Men hallå... Jag har inget liv. Matthias.
Du pussade: Se ovan. Det kallas sommar.
Du hade sex med: *fnyser*
Som såg dig gråta: Hmm... Oona, säkert.
Skällde på dig: Oj... Jag vet faktiskt inte. Fredrik via sms, tror jag.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det: Yepp.
Bråkat med ditt husdjur: Vi är ofta oense, jag och mina dammråttor...
Drömt något helt galet så har det hänt nästa dag: Jag tror inte det...

STUFF:
Är du ensam nu: Japp. Jag, datorn, Lasse W och kaffekoppen.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Sådant jag hör på jobbet, alltså typ "Kostervalsen", "O store Gud" och liknande.
Vill du gifta dig: Japp.
Vill du ha barn: Hell yeah. En Alva och en Adrian, om man får skicka in en beställning redan nu? Givetvis friska, söta och med supergener.

EXTRA STUFF:
Tar du droger: Varför skulle jag?
Har du tagit droger: Inte på så vis, nej.
Vad är du mest rädd för: Oj... Att bli ensam, tror jag.
Vilka kläder sover du i: Inga alls...
Vart vill du gifta dig: Oj, får jag fantisera fritt? Hmm... Gärna i Gagnefs kyrka, men jag vill åka kyrkbåt, så det var litet dumt... Eller i sommarstugan, men då är kyrkbåt definitivt ute ur bilden...
Vem hatar du verkligen: Man behöver inte hata människor, men man kan ha svårt att stå ut med dem.
Varit kär: Jag tror då det...
Kör du bil: Japp. Alldeles för mkt.
Har du ett jobb: Tre extrajobb utöver mina heltidsstudier.
Gillar du att ha folk omkring dig: From time to time...
Är du ett hälsofreak: Öh, nej.
Har du någon tatuering: Aldrig i livet.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Ja.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Icke.
Sagt "jag älskar dig": Nix.
Velat säga till några att du älskar dom: Sådant borde man säga till folk varje dag, men det gör man inte...
Träffat någon ny: Någon ny vad? Partner? Människa? Nej i bägge fallen.
Saknat någon: Nej.
Kramat någon: Japp.
Kysst någon: Ja.

VILKEN:
Tidning läser du: Aftonbladet och Expressen online samt FaluKuriren i pappersformat.
Buss åker du oftast: Har inte åkt buss på snart ett år.
Frisyr har du: Den som kan säga det får äran att stajla mig.
Dag fyller du år: 23/2.

SENASTE:
Film du såg: "En sång för Martin".
Sak du stal: Hmm... *fundrar* Avsiktligt stal alltså? Inte "fått med mig"-stulit? I sådana fall var det en kofta från praktikplatsen i februari... Den kuppen var noggrant planerad.
Mat du åt: Rödspätta, färskpotatis och hollandaisesås.
Gången du åt en 7-eleven korv: Det har jag nog aldrig gjort, tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0