Nydataköp, vitvin och ledigdag...

Igår köpte jag en ny dator. Det var dyrt. (Föregående två meningar hade kunnat varit skrivna av en femåring... Sorry.)

Sedan åkte jag till Hanna och Micke, blev bjuden på middag och drack upp deras vita vin och deras Jägermeister. Jag mår jättebra idag. Faktiskt. (Jag fortsätter med min "jag-har-nyss-lärt-mig-formulera-mig-stil")

Efter det ringde jag till Fredrik och var... Full. I fyrtio minuter och mitt i natten. Nu fick han betalt för gammal ost. Och jag har absolut ingen ångest över att jag nästan minns vad jag sa. Inte alls.

Idag är jag ledig och det är skönt. Jag ska ut i skogen med mamma, syster och ligistbrodern. Vi ska ta med hunden, äta kvällsmat tror jag och kanske bada. Det blir trevligt. Sedan jobbar jag ända till måndag morgon.

Nästa helg ska jag till Örebro. Jag tycker att det ska bli skönt. Kanske ska jag flytta tillbaka till Örebro? Jag har inte bestämt mig än.

Min nya dator har inte kommit än. Jag måste vänta några dagar. Sedan blir allt bra.

Nu sticker vi. Bye-bye. Allt är sunshine idag. Verkligen sunshine.

Kommentarer
Postat av: figge

Tur att jag minns ALLT ;D

2007-06-26 @ 14:18:48
URL: http://fidestal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0