Listdags!

Litet sådär för att fira min babys återkomst till livet!

Allt taget från Katrins blogg!

Scarf eller Turban: Scarf
Hög klack eller Ballerina: At the moment ballerina, tror jag...
H&M eller Zara: H&M
Kroppsnära eller A-linjeformat: Kroppsnära.
Stuprör eller Vida jeans: Hmm... Svårt.
Pyton eller Leopard: Varför ska man ta på sig djur??
Modeblogg eller Modemagasin: Modemagasin.
Baddräkt eller Bikini: Bikini.
Desperate Housewife eller Sex and the City: Sex and the city.
Svart eller Vitt: Både och.
Uppsatt eller Utsläppt: Uppsatt.
Guldmetallic eller Silvermetallic:  Silver.
90-tal eller 80-tal: Jag tycker nog att det är relativ rysfaktor över bägge...
Lack eller Läder: Haha, lack, alla gånger.
Modette eller Elle: Vad fan är "Modette"?
Leggings eller Barbent: Beror helt på.
Lista hittad hos:  http://cannoli.blogg.se


Och:


1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Öh, kanske, men jag viftar med ögonfransarna och låter någon med snopp göra deet åt mig.

2. Hur äter du ett äpple?
Jag äter äpple så sällan, så jag har nog aldrig riktigt tänkt på det...

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Hell yeah.

4. Big Brother eller Sportnytt?
Big Brother... Eller Sportnytt... Eller... Jag vet inte.

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Ett heltidsjobb där jag får göra något jag är bra på och finner både roligt och stimulerande.

6. Är du mörkrädd?
Det händer...

7. Resmål som fascinerar?
Oj... Asien, Sydamerika...

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Vad Han Nu Är, en God Vän eller en f.d. God Vän. Litet överraskande.

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Ingen aning...

10. Förrätt eller efterrätt?
Svårt... Förrätt är gott, eftersom man oftast är kanonhungrig då, men efterrätt är också gudomligt smarrigt med ett kopp gott kaffe...

11. Bästa stunden på dagen?
Morgnar då jag har all tid i världen att pyssla runt (läs: data) för mig själv.

12. Tre saker du alltid har med dig?
Nycklar, mobil, tuggummi.

13. E-post eller snigelpost?
E-mail.

14. Den senaste komplimangen du fick?
Hmm... Det var nog typ förra veckan, men jag har glömt det...

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Skällde-skällde? Ingen aning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0