Katrin-lista också!

Från Katrin.

Har du pojkvän/flickvän? 
Nix.

Är du kär?
Vore trevligt att få bli det.

Hur tidigt stiger du upp?
Beror på vad jag ska göra...

Vilka hatar du?
Öhrrm... Inga alls?

Vem/vilka vet mest om dig? 
  Sofia, tror jag.

Vad har du på dig just nu?
  Ett par svarta typ hotpants, ett vitt linne och en bikiniöverdel.

Vad ska du göra ikväll?
  Spela "Final Fantasy" hos Matthias, tror jag.

När var du senast riktigt full? 
  Hmm... På Island. Drygt ett år sedan, alltså.

Är du seriös?
  Såklart.

Vilken tjej gillar du bäst i din klass? 
  Jag går inte i skolan på det sättet.
Vilken kille gillar du bäst i din klass?

  Se ovan.
Färg på håret?

  Brun.
Och frisyren, hur ser den ut? 
  Just nu rufsig.

Vad har du för färg på ögonen? 
  Bruna.

Favoritfärg? 
  Röd, grön, svart, fan vet... 

Hur många par skor har du?

 Helt klart fler än två.
Vad är ditt bästa godis? 
  Chips.

Bästa glass?

  Kaffeglass.
Vem är sötast just nu?
   Haha.
Var har du ont?
  Ingenstans alls just nu.

Använder du hårspray?
  I stort sett dagligen, ja.
Vad ska du göra sedan?

  Duscha och åka till Mockfjärd.
Vad ska du göra imorgon?

  Hjälpa Oona i Borlänge, har jag tänkt...
Vem skulle du vilja träffa nu?
  Öh... Ingen alls?

Vad är det bästa just nu? 
  SOLEN! 

Vad är det sämsta just nu? 
Hmm... Fel dag att fråga: Idag är allt perfekt.

Vad lyssnar du på nu? 
Tangentbordsknatter.
Sjunger du i duschen?

  Nja.
Vem smsade dig senast?
 Matthias.

Hur länge sov du inatt?
  Omkring åtta timmar. 

Vem skrattade du åt senast?
  Oj... Måste varit tjejerna i Borlänge. Eller mamman vid Nässjön.

Svart eller vitt? 
  Både och.
Göteborg eller Stockholm?

  Stockholm.
Vagn eller buss? 
  Va?

Hyrfilm eller bio? 
  Beror på.

Natt eller dag?
  Natt.

NK eller Myrorna?
  NK.
Kaffe eller te? 
  Kaffe.

Förfest eller efterfest?

  Förfest.
7-eleven eller Pressbyrån?

  Pressbyrån.
Plugga eller jobba?

  Jobba.
Om någon sviker ditt förtroende, kan du förlåta sånt?
  Beror på.

Är du svartsjuk?
Haha, ja.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
  Såklart.
Tycker du om att gå i skolan? 
Att gå i skolan, ja. Att plugga, nej.
  Vilket ämne gillar du sämst? 
Gympa och naturämnen.
  Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig?
Ngt inom restaurang.
 Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
 Kanske.
Vilken färg har din tandborste?
 En är rosa, och den andra är blå. 

Hav eller sjö? 
  Sjö.

Vad har du för väckarklocka? 

Mobilen.
Har du åkt ambulans någon gång? 
 Nix.
Söt- eller saltlakrits? 
  Salt.
Chips/ostbågar/jordnötsringar?
 Chippies.
Äpple eller päron? 
 Äpple.
Äter du fiskbullar?

 Japp. Gött.
När klippte du dig senast? 
  Oj... December, tror jag. 

Platt eller vanlig datorskärm?

  Jag har en vanlig. 
Vad har du för mobiltelefon?

  SonyEricsson K610i, tror jag att den heter.
Har du brutit något någon gång?
  Japp.

Vad är den värsta sjukdom du haft?

 Magsjuka.
Har du blivit sövd någon gång? 
  Japp.

Lever din mormor?
 Ja.

Har du varit med på TV?
 Jao.

Vad borde du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
  Duscha.

Använder du tofflor?

 Ja, alltid hemma.
Använder du morgonrock?

 Yes.
Är du en besserwisser? 
  Ibland.

Lyssnar på just nu:

  Inget alls.
Favoritcafé: 

  Just nu är det nog typ Siljan i Leksand eftersom jag alltid pluggar där. När jag väl pluggar, that is.
Största som hände i sommar: 

Förra sommaren? Oj, jag vet inte. Nu sätter jag mitt hopp till den här sommaren. Varför snegla bakåt?
Din längd:
 167 cm.

Vanligaste färgen på mina kläder:

 Svart, vitt, grönt. 
I sommar gick jag klädd i:

I sommar är det nog jeansshortsen igen.
Mig själv med tre ord:

 Överanalytisk, pessimistisk och rolig.
Funderar på att plugga i framtiden:
  Självklart.
Linje på gymnasiet:
Folkhögskola.
Beskriv din humor:

Asbra.
Mellannamn: 
  Catherine Wiktoria.
Smeknamn: 
 Inget alls. Jo, min bror brukar kalla mig "Lisis" ibland.
Fulaste namnet du vet?
  Haha... Oj. Typ Simon, Kevin eller liknande ligistnamn.
Varifrån är dina föräldrar? 
  Mamma Sundsvall, pappa Paris.
Har ni en släktgård/gemensam stuga?
Japp.
Släktträff? 
Nej fy faan.
urplagg: 
  Que?
otal:
   Que?
Favoritblommor: 
  Liljekonvaljer.
silver  eller guld?
 Silver.

Hur känner du dig just nu? 
Kissnödig.

Vem gillar du mest just nu? 
Idag är jag kär i ALLA.
Vad var det roligaste som hände idag?

 Se tidigare blogginlägg.
Vilka sidor har du besökt idag på nätet? 
QX, LunarStorm, blogg.se, aftonbladet osv osv osv.
Vad tycker du om Stockholm, Göteborg och Malmö?
Sthlm: Japp. Gbg: Varför inte? Malmö: Där finns det snuskklubbar.
Putsar du dina skor?

 Alldeles för sällan.
Är du mörkrädd?
  Ibland.
Är du rädd för insekter/spindlar? 
  Japp.
Är du rädd för något annat djur?
  Björnar, vargar, krokodiler...
Vad är din naturliga hårfärg? 
  Brun.
När borstade/kammade du dig senast? 
  I morse.
Hur lång tid tog det? 
  Ingen aning alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0