Innan vi kom iväg...

...så var mamma tvungen att hitta medicin till hunden ifall han skulle råka bli ormbiten ute i skogen. Detta föranleder hysteri och någonstans i villervallan har min mor dubbelbokat middagslöftena: Plötsligt ska vi äta både picknickmat i skogen och pizza vid hemkomsten. Så går det upp ett ljus för mor och hon inser att vi nog inte behöver så mycket mat utan att det räcker med pizza senare och jag tigger kakor. Nu skriker mamma att vi måste skynda oss till bilen eftersom hon hittade både hund och medicin.

Och, en liten reminder från gårdagens samtal med Fredrik, kommer från... Fredrik! Surprise, va?

Fredrik:

"Lisa igår "Fredrik.... öööhh.... uhhh.... vi har gått för långt"
F: Vad menar du?
L: Det är en hemlighet... var är mina tofflor?"

Me was drunk yesterday. In deed. NU ska vi åka,säger mamma. "Så att vi kommer hem någon gång". Jag vet var jag fått min livsuppfattning från.


Kommentarer
Postat av: Mica

haha, skön Fredrik verkar vara.

2007-06-26 @ 14:53:18
URL: http://cutebutdeadly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0