Dagens bästa bloggupplevelse...

...står Fredrik för med sin nostalgiblogg.

Jag kan verkligen inte sova och jag behöver få uppleva litet Harlequin-romantik. Grejen är bara den att det inte finns sådana karlar eller sådana happenings. Jag måste bara ha stött på... Pja. Eller nej, förresten, skippa romantiken. Jag vill bara ha litet action i ett dygn eller tre. Konstant jävla action. Får man säga så? Det är synd att världen ser ut som den gör, och det är synd med snoppbärare som drabbas av hormoner liknande de vi kvinnor släpar runt på och skapar till våra egna helveten. Nåja. Jag ska ändå jobba hela jävla helgen. Det är den enda action jag får.

Återigen är det synd som fan att världen ser ut som den gör. Jag börjar bli tämligen... Hm. Inte desperat, men något ditåt.

Kommentarer
Postat av: figge

DU får väll fixa action nästa helg ;)

2007-06-29 @ 15:23:41
URL: http://fidestal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0