Babewatch the movie...

Som sagt var Fredrik på besök i Dalarna, ett besök som resulterade i en hel del galenskap, och inte minst: Babewatch the movie. Titta och njut, det här är Fredrik som... Pja, kanske inte bäst... Men jävligt internt rolig.

(Och varför är jag mycket snyggare i verkligheten? Orättvist.)





Nu har jag f.ö. gjort min första sommarnatt, vilket gick bra. Har hittills följt mina rutiner till punkt och pricka och är nu vaken för min obligatoriska "en timme uppe, sedan säng igen". Så, nu sova, sedan äta, och till sist jobba igen. Snark.

Kommentarer
Postat av: figge

Jo du är faktiskt snyggare i verkligheten... i guess the camera doesn't love you as much as it should :P

2007-06-14 @ 15:23:11
Postat av: K

Åh, vilken feelgood-rulle! Älskade speciellt "posten?" "posten!" a la Filip och Fredrik :)

2007-06-14 @ 17:47:07
URL: http://cannoli.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag älskar filmen!
Och dessutom kunde jag inte hålla mig ifrån att starta en ny blogg. Haha.

2007-06-14 @ 18:44:13
URL: http://baggyqueen.blogg.se
Postat av: Henrik B

Hehe filmen var riktigt bra även om jag inte känner till era liv.
men det var som en doumentär ur det verkliga livet. Intressant och sött på någe vis. =)

2007-06-16 @ 17:32:54
URL: http://www.henrikbroden.com
Postat av: MrHoHa

Ja jag måste hålla med alla andra. Fredrik får komma upp Dalarna oftare tycker jag. Mer filmer!

2007-06-18 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0