Vojne, vojne...

Eller hur det stavas.

Det finns som sagt anledningar till att jag inte dricker så ofta. Den här morgonen känns som en sådan. Grejen är, att det verkar inte spela någon roll hur mycket eller litet jag dricker: Bakfull ska jag bli ändå. Nå, jag har kurerat mig med två Panodil i föresyftande bygge, och tänker börja arbetsmorgonen med starkt kaffe och limpmackor. Kring elva ska jag åka till mor och sova, och har jag inte fått mat kring fjorton ska jag ta med Ligistbrorsan och fixa kebab. Så får man göra dagen efter löning, i synnerhet om man fått ut sextusen mer än man räknat med. Å andra sidan måste jag betala dubbla hyror den här månaden... It's a never ending story, det här med pengar.

Oh well, better get ready. Later y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0