Tummen har lossnat...

Eller hur det nu är man säger, när man äntligen lyckas dra ut den ur röven. *flinar*

Hur som, nu har jag äntligen bokat ett ex av Parry Hotter and the deathly hallows och kommer således vara den lyckliga ägarinnan till ett sådant ex om... Typ sjutton dagar. Jag har verkligen sugit på den där bokningen närapå hela vintern och då jag fick en rabattkod från CDON.com gjorde jag slag i saken. (Man är väl gangsing?) Nu är det bara väntan på bok och film som gäller. What a perfect summer!

Jag har verkligen inget nytt alls att läsa på jobbet inatt, så fundrar på att läsa om Arn-böckerna för vilken gång i ordningen? Lättillgänglig litteratur som inte fordrar så mycket tankeverksamhet, och sådant är perfekt när man nattarbetar.

Mat är också bra att få i sig innan man kör ett tiotimmarnattpass. Jag är sugen på... Faktiskt ingenting alls. Möjligen stekt kött och sallad. Sallad med olivolja och havssalt. Det där var dock överambitiöst och för en singeltjej som knappt är hemma är det ingen idé att köpa sallad i någon form.

Ah, jag sätter upp håret och åker till mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0