Skönast på länge...

Idag gjorde jag något jag inte gjort på evigheter. Tog en timme powerwalking. Har jobbat för mycket för att ta mig dels tiden och dels energin till det, men herregud, jag hade glömt hur underbart det är! Det ska bli så skönt att hösten kommer igång; allt lugnar ner sig och jag kan komma igång med träningen igen. Jag behöver den så väl. Saknar mina bodypumppass som fan, men just nu finns verkligen inte tiden. I Piteå blir det bättre, får jag hoppas.

Och så insåg jag att jag har världens bästa dåliga MP3-spelare: Den har legat i vatten nästan ett dygn för någon månad sedan, varpå jag tog för givet att den var trasig. Icke sa nicke: Pluggade in den i USB:n, väntade en kvart och sedan var både spelare som hörlurar i full gång. Suveränt. Ingen märkvärdig, rent märkesmässigt, snarare tvärtom, ngt billigt från Elgiganten, men fantastiskt vattentålig. Uppenbarligen. Till och med displayen funkade som den skulle.

Nu är det Harry Potter-dags.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hittade precis din blogg och tänkte mejla lite uppskattning. Men du är så fasligt hemlig att mina google-skills inte räcker :)
Rolig och välskriven blogg - kommer definitivt att kika in igen.
Och jag borde verkligen, verkligen, få tummarna ur och hämta ut min Harry Potter från Posten.

2007-07-25 @ 16:11:50
URL: http://www.load.se
Postat av: spaceylisie

Daniel, jag är så ohemlig att dess like sällan skådats, men vägrar lämna ut min mail då det också är min MSN-adress och jag avskyr det programmet. Vad gäller Parry H kan jag inte förstå att du inte redan hämtat ut den! Orgasmiskt, på sitt sätt, ska jag säga. Och skönt att det inte blir mer väntan efter fler böcker. :)

2007-07-25 @ 16:15:27
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Daniel

Tillräckligt hemlig för att inte ha lyckats göra din e-mejl spårbar med någotsånär jobbiga googlingar :)
Jag har fler ärenden på posten och väntar på att jag ska få ett brev med lite grejer först - då kan jag göra allt på en gång. Ibland är det frustrerande att vara så lat ;)
Hursomhelst - trevlig blogg. Och trevlig du :)

2007-07-25 @ 17:38:20
URL: http://www.load.se
Postat av: spaceylisie

Nämen, vilket engagemang! *skrattar uppskattande* Det är inte ofta någon googlar efter mig, ja, annat än jag själv då, i någon pervers hybrisjakt. ;)
Jag måste säga att du är en mycket konstig man - eller kille? - som kan bärga dig när resten av nördsverige lider av Potterfeber. Personligen kunde jag det inte.

2007-07-25 @ 17:41:19
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Daniel

Nåja, jag ska väl inte överdriva hur mycket tid jag lade ner på googlandet :) Men jag blev lite småfrustrerad över att jag inte hittade adressen direkt - så jag kände mig tvungen att prova lite extra. Det är inte varje dag mina google-skills sviker mig :)
Utöver att jag nog faktiskt är rätt konstig, kille eller man, så känns det såhär några dagar senare som om det faktiskt är rätt skönt att inte ha kastat sig över boken. Jag förbeställde den och fick den med första sändningen. Men varför göra som alla andra?
Det kan nog finnas en njutning i att själv få bestämma när jag vill sluka avslutningen på HP-historien.

2007-07-25 @ 17:48:56
URL: http://www.load.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0