Shit, asså, va full ja va...


*garvar*

Det är verkligen hur löjligt som helst att skriva om hur full man varit, men... Alltså. Nu gör jag det ändå, eftersom det är så... Absurt. Verkligen absurt for being me. Jag hade på känn att alkoholen skulle sätta sig rejält, med tanke på min något uppfuckade dygnsrytm och det faktum att jag inte ätit så bra igår. "Sätta sig rejält" var inte en överdrift. Tvärtom, snarare. Vi drack ur en kartong vitt. Gud hjälpe mig. Jag - för ovanlighetens skull - var vaken till fyra och snackade skit, drack vin och var allmänt sentimental och sedan somnade jag så sött, så sött, för att vakna åtta timmar senare med en hangover like... Något värre än "hell".

Att jag överlevt och lyckats ta mig hem till Dalarna är ett under. Jag kan fortfarande knappt äta. Herrejesus. Idag var verkligen en rejäl påminnelse om varför jag inte dricker så mycket så särskilt ofta. Nu ska jag slita av mig alla kläder och krypa i något som kan liknas vid en pyamas och glo på senaste Beckfilmen. Det är gråväder ute och således blir filmtajm helt perfekt.

Kommentarer
Postat av: figge

Kul var det iaf... vi får göra om det snart... dock utan samma kvantiteter vin. Skönt att du överlevde resan iaf =)

2007-07-08 @ 02:37:05
URL: http://fidestal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0