Och sömntabletter tycks va´effektivare än sängar...

...åtminstone om man ser till det faktum att jag har sovit från klockan 01 inatt och nyss vaknade. Det är första gången på två veckor jag har sovit nattetid. Slutsats: sleeping pills are the shit och Zopiklon är lika underbart som alltid! Så, nu kanske jag kan få normal dygnsrytm fram till fredag, då det är dags att gå på nästa nattskift. Ain't it great?

Och, så är jag ledig nu på måndag och tisdag innan de där tre Veckorna börjar, Veckorna då jag inte har just något annat ledigt än de dagar jag gått av nattpasset. Ah, det är pengar, pengar, och jag har ett hum om vad jag skulle vilja göra med dem. Förutom att betala räkningar, då!

Nu ska jag ta min kopp kaffe, kolla om det är varmt och soligt ute och helt om så är fallet helt enkelt sätta mig på trappen och njuta av förmiddagssol istället för kvällsvarianten av den. För första gången på veckor.

Kommentarer
Postat av: K

Skönt att de funkar bra. Du får inget överhäng på dem?

2007-07-13 @ 11:23:50
URL: http://cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0