Nu är det dags igen...

Om fyra timmar går jag på två nätter jobb och kanske lyckligtvis har jag inte vänt dygnet rätt, varför jag sovit till 16 idag. Nå, det står jag mig på hela natten, that's for sure. Jag måste även hitta ngt att läsa till natten, kanske kan femte Parry H-boken vara i sin ordning då jag drar den på bio om exakt en vecka?

Inte mycket händer just nu, väntar otåligt på antagningsbesked från VHS. Måste veta om det blir något av med det där journalistiska innan jag på allvar letar Islandsjobb. Mamma undrade varför Island igen; hon vet vilken ångest bergen gav mig, men för mig vore det litet av en revansch. Åh, jag skulle nog kunna nöja mig med Norge, men något säger mig att Island is the shit. Man ska lyssna på magkänslan. Hur som ska nog torsdagen ägnas åt att börja nedpackandet av stugan. Jag tror verkligen det, för hur det än blir så bor jag nog inte i stugan i oktober och bättre med framförhållning än panik på en vecka. Finns bara kaffebryggaren, sängen och datorn är jag nöjd. Såklart.

Äh. Jag kan lika gärna duscha och dra till mor för middag som något annat. Snart jobbdags ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0