Morgonspya...

Är det något jag verkligen, verkligen ogillar så är det efterhängsna tjejer. Alltså tjejer som går upp i sina relationer så till den milda grad att de... Blir patetiska och identitetslösa. Det finns två saker som kännetecknar de här brudarna:

1. Irrationell svartsjuka. Då menar jag modell "Jaha, du pratade med henne, varför gjorde du så, nehej, nu älskar du inte mig, det visste jag väl..." för att i nästa sekund bete sig precis tvärtom (?) mot sin kille; "Jamen, vaddå, det är väl inte konstigt att Patrik sover hos mig, vi är ju bara polare, fattar du inte det?!"

Attackspya!
En sådan tjej förtjänar ingen kille i världen. Ska man ha ett förhållande måste man för fan kunna ha my dancespace och your dancespace, vilket osökt leder mig in på nummer två på spylistan.

2. Kontrollbehov. Tjejer som absolut inte klarar ett dygn eller två utan att ha fått redovisat för sig vad killen har gjort och med vilka han varit, hur mycket eller litet han druckit och vad han ätit. Detta innefattar även brudar av typen "Du måste ringa mig när du kommer hem/innan du går och lägger dig!" Ofta med argumentet "Jag är orolig för dig/jag saknar dig/jag älskar dig så mycket" eller liknande.

KRÄKAS
! Låt för fan Emanuel hänga med Pontus och Niklas. Ifred. Fan, skaffa er något vettigare att göra, än att tro att killar vill ha tjejer som er. Jag känner inte en enda kille med sunt förnuft som vill ha en sådan brud, och skulle jag känna en sådan skulle jag lägga ner min själ i att få honom att inse faktum: Att tjejen ifråga är komplett dum i huvudet, för att uttrycka sig på ren bondsvenska. 

Med ålder kommer insikten om hur mycket värt det där med frihet och självständighet faktiskt betyder. Jag menar, det är liksom jag hade haft en pojkvän som skulle med upp till Piteå nu. No way. Snacka om irritationsobjekt, något jävla mähä som hänger över axeln på mig och prompt måste följa med på allt jag ska göra, alternativt tjurar för att jag gör nåt på egen hand och då kan råka prata med andra killar.

Fy faan. Jag säger då det.

Och ju mer jag hör om sådana här tjejer, desto mer äcklad blir jag. Skärp er, små flickor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohooo! bra inlägg =)
Jag e hyfsat less såna jag med :P... det verkar som att jag har dragit såna till mig förut... så jag e gaaaanska så nedrans less... ha det =)
//Robban

2007-07-28 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0