Lista nummer fan vet vad...

Snodd från Nicklas blogg.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår... Hmm... Att jag lyckades sova till 15.30.
Vad gjorde du klockan 8 imorse? Var precis på väg att somna.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Bloggade.
Det sista du sa högt? Hejdå.
Vad har du druckit idag? Vatten, kaffe och Burn energidryck.
Vad var det senaste du åt? Äckelgädda.
Vad var det senaste du köpte? Snaskhandlade åt familjen: Polly år Ligistbror, choklad och Expressen till mormor, dill och laktosfri grädde till maten, vingummin åt mig själv och nektariner till mamma. 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun, tror jag.
Vad är det för väder hos dig nu? Kvavt, mörkt och blåsigt. Åska på gång?
Godaste glassmaken? Kaffeglass eller ägglikör.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Sover du tungt? Ibland.
Drömmer du mardrömmar? Litet titt som tätt.
Trivs du med ditt jobb? Så länge det inte går magsjuka så älskar jag mitt jobb!
Favoritklädsel? Slappt, tror jag. I alla fall den här sommaren. Har inte känt ngt direkt sug efter att se snygg ut.
Favoritlåt just nu? Nelly Furtado - Say it right.
Vad ser du om du tittar till höger? En rislampa från Ikea.
Vad gör dig glad just nu? Jag jobbar för mycket för att ha några riktiga up's eller down's... Hmm... Pengar gör mig glad just nu. Och så flytthjälp av Fredrik nästa vecka. Och två dagar ledigt nästa helg.
Vad ska du göra härnäst? Läsa Harry Potter and the deathly hallows.
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Trött.
Favoritgodis? Chippies. Alla gånger.
Kläder just nu? Jeansshorts, fårskinnstofflor, ett svart baslinne och en svart/grårandig top över det.
Sommarplaner? Jobba. Som fan.
Hur många kuddar sover du med? Två, men har typ fem i sängen.
Spelar du något instrument? Hellre än bra.
Morgon- eller nattmänniska? Nu har jag blivit nattmänniska p.g.a. nattjobbet, men annars är jag relativt morgonpigg.
Vad är viktigast för dig? Att "hitta hem". Var nu det är.
Är du kittlig? Japp.
Snarkar du? Ibland, har jag hört.
Stjärntecken? Fisk.
Äckligaste insekten? Spindel.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, men alltid stökigt hemma.
Längtar du mest efter nu? Att få komma iväg till Piteå. Det här är ett mellanting, jag lever i något slags vakuum. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, jag läste riksslampa istället för rislampa :)

2007-07-23 @ 23:23:02
Postat av: Nicklas

haha...det blev klart roligt med riksslampa...man undrade genast var du befann dig!

2007-07-24 @ 08:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0