Latextights, rosé och...

...och jag skäms över att ha halkat in på Expressens modeblogg, Enda anledningen att jag hamnade där var att jag läste ngt om latex, och snuskhummern i mig var naturligtvis tvungen att kolla om normala människor har börjat knata omkring i latexoutfits. And yeah, they have. Latextights, rosévin och en av tvillingarna Olsen is the shit. Uppenbarligen.

Och skummar man bloggen finns det även JÄTTESPÄNNANDE läsning om Heidi Klums skor, Paris Hiltons tröja, om några jävla kattskor (MiuMiu, tror jag det hette...) och en liten hint om hur sommaren ska vara för alla oss som är hardworkers. Vi ska sluta för dagen, ta med våra kollegor och dricka litet rosé. Så fint då. Och tur, att majoriteten av svenskarna kan ägna dagarna åt att fota sig själv, sina outfits och grubbla över vilken frisyr som är inne till hösten. Ja, och så sippa på sitt rosévin då, såklart.

Men vem fan är Pixie Geldoff? Jag undrar. Kanske jag har missat henne eftersom jag bär en rosa storskjorta och torkar skit hela sommaren?

Kommentarer
Postat av: K

Pixie Geldoff är världsräddaren Bob Geldoffs dotter. Känd för sitt efternamn.
:)

2007-07-12 @ 08:09:21
URL: http://cannoli.blogg.se
Postat av: figge

Pixie Geldoff lär ju vara Sir Bob Geldoffs avkomma... :P
Mer än så vet jag inte, hur gick det med sovandet?
Själv somnade jag vid 5 :S

2007-07-12 @ 11:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0